הגשר

 

תנוחת היוגה השבועית: הגשר

 

 

שכבי על הגב הניחי את ידייך בצמוד לגוף ברוחב הכתפיים, כפות הידיים פונות למזרן.

הרימי ברכיים והניחי את כפות הרגליים על המזרן, כשהן מקבילות זו לזו ברוחב האגן.

הוציאי אוויר מהריאות, ובנשימה הרימי מעלה את עצם הזנב והישעני על הכתפיים.

הרגישי בהיווצרות קו ישר מהכתפיים לאגן ומשם לברכיים. נשמי נשימות עמוקות.

בהוצאת אוויר מהריאות נסי להרים וליישר את עצם הזנב עם הברכיים והכתפיים.

לאחר 30 שניות הורידי באיטיות את עצם הזנב בחזרה למזרן, חוליה אחר חוליה.

בתום מספר שניות מנוחה, בצעי את תנוחת הגשר וההרפיה פעמיים נוספות.

לאחר 3 חזרות, הרימי את ברכייך וחבקי אותן כלפי החזה בשכיבה על הגב.

 
 
 
 
 
 

אין תגובות

No comments yet

*שם

*דוא"ל (לא יפורסם)

אתר