לוחמת

 

תנוחת היוגה השבועית: לוחמת

 

 

עמדי ופסקי רגלייך לפיסוק רחב כאשר כפות שתי הרגליים יציבות ומקבילות זו לזו.

הפני את כף רגל ימין הצידה, מתחי זרועותייך לצדדים ובשאיפת אוויר מתחי את הגו.

בנשיפה הרימי את פיקות הברכיים וכופפי את ברך ימין הצידה כשהירך מקבילה לרצפה.

שמרי על גו מתוח וישר וכתפיים רפויות, והפני את ראשך ומבטך לכיוון יד ימין המתוחה.

נשמי שלוש נשימות עמוקות מהבטן בתנוחה זו ושמרי על יציבות הגו למשך 30 שניות.

שאפי אוויר אל הריאות, ועם הנשיפה ישרי בחזרה את רגל ימין והתרוממי לפיסוק רחב.

בשאיפה הבאה הניחי כפות ידייך על מתנייך ובנשיפה סובבי את כף רגל ימין קדימה.

כעת אזני את התרגיל ובצעי את אותה התנוחה גם לצד שמאל.

 
 
 
 
 
 

אין תגובות

No comments yet

*שם

*דוא"ל (לא יפורסם)

אתר